IX. Counter-Strike:Source

de_dust 1.6-ban és source-ban
Először a T4Ce nevű klánban próbáltam játszani, akik nem is voltak rosszak, csak nagyon szervezetlen volt a csapat, esetleges volt a taktika is és az is, hogy lesz-e meccs vagy sem. Ezután BugBear hA nevű csapatába álltam be, ahol deep és Gio (Ranker bátyja) is játszott. A hA sokkal szervezettebb volt, mint a T4Ce és talán jobb játékosokból is állt. Gio, aki a 2001-es WCG-n második lett UT-ben, akkoriban a legjobban lövő magyar source játékos volt szerintem, prosyon, aki rettenetesen jól lőtt awp-vel, de csak ritkán játszott sajnos és akkor sem kellő komolysággal, ott volt még kraft, akiről öcsém révén már hallottam, mert COD-ozott régebben és persze deep és BugBear. Jó volt a hA-sokkal játszani, sokat tanultam tőlük a pályákról, a source-os szokásokról, a lövéstechnikáról és főleg az awp-zésről, de a szervezettség még mindig hiányzott, pedig azt hittem BB rendesen kézben tartja a csapatot. Lassan kezdtem belátni, hogy ha nyerő csapatot akarok, akkor magamnak kell válogatni az embereket hozzá. Érdekes volt látni különben, hogy más-más játékok képviselői hogyan teljesítenek source-ban. Azt gondoltam először, hogy sokszínűbbé teszi a source-ot az, hogy wolfeinsten-esek, CoD-osok, UT-sek játsszák, de lassan kiderült, hogy a legjobban azok teljesítenek source-ban, akik 1.6-oztak ezelőtt, mivel a játék menete és logikája nem sokat változott az 1.6-hoz képest.

cs_assault

.jpg)
cs_militia
Az az igazság, hogy ezzel a csapattal megütöttük a főnyereményt. Piki és deep agresszív játékstílusa találkozott Gio és akira megfontoltabb, defenzív felfogásával. Pikit és deep-et előre lehetett küldeni pusztítani, míg Gio, akira és én bementünk a bombával a másik lerakóra, ráadásul deep nagyon jó volt, mint elsődleges awp-s, ami -megjegyzem- Piki kezében is veszedelmes volt, így akár 2 awp-s taktikákat is tudtunk csinálni. Védekezésben pedig nagyon jól jött, hogy olyan emberek is vannak a csapatban, akik nem rohannak a fregért, hanem bevédik a bombát. Egyetlen egy aggasztó dolog volt csak, amire oda kellett figyelni, az pedig Piki és deep temperamentumának kezelése.
Az első megmérettetésünkre 2 hónapnyi gyakorlás után került sor Szolnokon a GPS6-on, ahol Gody megrendezte az első magyar source LAN-t. A GPS6 fő attrakciója az 1.6-os verseny volt, ahova több külföldi csapat is eljött, de minket ez akkor nem érdekelt. A source scene érdekelt minket és, hogy hol állunk most magyar viszonylatban. Eljött a dl, a hA és az 1.6skill (később n1ce-6aming) is. Ez a három csapat volt, akitől tartanunk kellett. A helyszínen készült velünk egy interjú:
Kicsit sokadszor írom már, hogy a verseny a papírforma szerint alakult, de megint ezt leszek kénytelen írni. Talán annyit lehetne hozzátenni, hogy a d0kkmunkás klán kicsit komolyabb ellenállást mutatott infernón, mint azt vártuk, de megvertük őket. A dl valahol eltűnt a süllyesztőben, pedig dobogóra vártuk őket. A hA sokkal összeszedettebben játszott, mint arra számítottam. BugBear szépen felkészítette őket, ez elég is lett a harmadik helyhez. A döntőt pedig az 1.6skill ellen játszottuk. Az alábbi interjúból kiderülnek részletek:
1. ancients
deep, Piki, Gio, .akira., KODIAK
2. 1.6skill
Tweeneee, d1n0^, Flavius, FLegby, stawros
3. hA
B4nshEE, BugBeaR, igi, Kyle, NPP