2013. nov 12.

CS:GO nightcup

írta: _kodiak_
CS:GO nightcup

de_dust200074.jpg

Múlt héten akira megkeresett, hoyg nem lenne e kedvem beugrani egy nightcupra...

Egy ideje már játszogatok CS:GO-val, főleg mióta rájöttem, hogy lehet matchmakingen 5v5-öket játszani tök ismeretlen emberekkel is. Igazából nagyon tetszik a játék, legalább annyira mint annak idején a CS:S. Új, szebb pályák, kicsit más mozgás, teljesen más fegyverek. Meg kell tanulni mindent elölről szinte, pedig ugyanaz a játék alapvetően mint volt.
Az elmúlt hónapokban kevesebbet játszottam, mert rengeteget utaztunk barátnőmmel és sokat fotóztam aminek az utómunkája rettentő sok idő, főleg ha az ember 8400 képet lő három hét alatt. De erről majd egy külön postban.

 


Minden esetre kb. 200 óra játékot már sikerült összekaparnom az accom alá, és mostanában egyszer egyszer már haverokkal együtt is játszottam. Akirával, stawival, Deeppel mixelgettünk, még mikrofont is szereztem, hogy tudjak beszélni. A gépem nem igazán erre van kitalálva, de végül is elfut rajta a játék, van vagy 70 fps-em és ha háttal van nekem valaki, még le is tudom lőni. Nem újdonság ez, hiszen amikor elkezdtem játszani 1.6-al akkoriban is csak 50-70 fpsem volt és sokszor 120-160-as pingem. De ez nem kötelezően rossz, mert ha ilyen körülmények között tanul az ember játszani akkor később, jobb fps-en már csak könnyebb lesz.

Akárhogy is, múlt héten akira megkeresett, hogy nem játszunk e egy nightcup-ot. Én igent mondtam és felkészülésképp játszottunk pár mapot matchmakingen. Dust2 egész jól ment, Nuke-kal sem volt probléma, de a Mirage-on nagyon nem találtam a helyem. Szerencsére a nightcupon lehetett vétózni.

Team m00se.CSGO néven indultunk a kupán ezzel a lineuppal:

kilinho
akira
django_R
dubstep
KODIAK

Kicsit emlékeztetett a verseny a legutóbbi LAN-os szereplésünkhöz. Már az elején elkezdtünk megizzadni, amikor d2-n CT oldalon alig fogtunk pár kört, és az csak rosszabb lett ahogy jött az inferno és az A védelem képtelen volt összehangolni a lerakó fogását. Az igazi mélypont a harmadik meccsünk volt ahol nuke-on sikerült a KECSKEMÉT mix ellen 2 kört támadni. Kész csoda hogy sikerült felállnunk. Persze kellett hozzá hogy  Django lehozza az első CT közünket 1v2-ben. Mindeközben a másik ágon a 100 Kg simán nyerte az összes meccsét különösebb megerőltetés nélkül. Végül a döntőre összekaptuk magunkat, akira egyenesen brillírozott, én meg legalább a háttal állókat lelőttem. Persze Django, kilinho és dubstep vitték a csapatot, nekik külön köszönet

Itt nézhetitek meg az 5 órás közvetitest a nightcup-ról:

http://www.twitch.tv/souldefendr/b/478828819

Update: a videó már nem elérhető sajnos. Cserébe istt egy másik amin nightcupon játszunk BTURBOval. https://www.youtube.com/watch?v=kS1mhaDqgmE

Szólj hozzá

net nightcup cs:go