2010. ápr 09.

ICL5 interjú: Res1st

írta: _kodiak_
ICL5 interjú: Res1st

Mennyire emésztette fel az energiáidat a készülés?

Pont az előző héten kezdődött újra a vizsgaidőszak, meg focizni is járok elég rendszeresen, szóval nem mondom, hogy nem kellett áldoznom máshonnan, de jó társaságban mindig jól telik az idő, ezért nem hezitáltam és semmi rossz érzés nem volt bennem emiatt. Kicsit frusztrált a dolog, hogy képtelenek voltunk neten értelmesen játszani, a folyamatos net problémák miatt, és az ebből adódó morális csőd miatt. Próbáltam nem annyira kemény ellenfeleket hozni, de azért néha becsúszott egy-egy nagy név, de ők is átmentek rajtunk, mintha muszáj lett volna.

A LAN előtt mit gondoltál hányadikok leszünk?

Én biztos voltam benne, hogy elsők leszünk, bár a LAN elején kezdett ez a magabiztosság átfordulni iróniába a fejemben. Próbáltam nem elveszíteni a momentumot és végig húzni a csapatot a fény felé, amit a végére már sikerült is tökéletesen.

 

Melyik volt e legnehezebb meccsünk a versenyen?

Őszintén én nem nagyon emlékszek nehéz meccsre. Vagy nagyon kikaptunk, vagy nagyon nyertünk, de köztes állapot nem nagyon volt. Talán a WiLD ellen rá lehet fogni, hogy szoros volt, de azt se vettük annyira komolyan. Igazából a csapat a DE részben mutatta ki a foga fehérjét, ott már látszott mindenkin, hogy nyerni akar, ez a csoportkör alatt egyáltalán nem volt elmondható mindenkiről.

Mit gondolsz mi az ami miatt sikerült behúzni a győzelmet?

Az a nyomás ami ránknehezedett az éles résznél. Tudtuk, hogyha hibázunk vége van. Az adrenalin mindig sokat dob az ember teljesítményén, főleg ha tudja ezt kezelni a helyén.

Melyik volt a kedvenc szituációd freged a LANon?

A WiLD ellen lőttem egy nagyon durva desert eco-t palán infernon. Még két kedvencem volt, amikor a style ellen szereztem egy coltot az skban és T kezdőről 2 golyóval haza küldtem középen croopyt, aztán hosszút ugyanazzal a lendülettel. Az utolsó meg, amikor MIKO-val kergetőztem nuke-on egyszál glockal és alig tudtam figyelni, mert kodi csak üvöltötte, hogy VÁLTSÁL FEGYVERT!! VÁLTSÁL FEGYVERT!!!... (csak megkérdeztem, hogy nincs e nála egy galil... a szerk.)

Lenne kedved újra LAN-ra menni?

Nekem lenne kedvem persze, de sokkal szívesebben mennék a régi kispajtásaimmal (az OBi-val), mert végülis nekem az az igazi csapatom, nem az ancients. Ami nagyon jó volt régen, hogy ez a két csapat hiába rivalizált a játékon belül, a játékon kívül nagyon jól elvoltunk egymás közt. Mindig jó hangulat volt a döntők után, így nem volt nehéz beillszekedni közéjük. Ez a mentalitás teljesen eltűnt a mostani scene-ből, most sokkal inkább egymás szídása és a pénz motivál mindenkit, mint a játékélmény, ami nagyon szomorú, mert egy csapat sincs azon a szinten, hogy ezt megengedhesse magának.

Szólj hozzá

interjú lan icl res1st