2010. már 11.

ancients interjú: stawros

írta: _kodiak_
ancients interjú: stawros

Az elmúlt időszakban milyen rendszerességgel CS-ztél?
Tavaly játszottam az ICL-en, Becup-on és D-LAN-on, a versenyek előtt 1-2 alkalommal elindítottam a játékot ennyi.

Mivel foglalkoztál, ha nem CS-vel?
Munka, póker, egy kis tf2 és persze ezek között igyekeztem jól érezni magam így vagy úgy :P

Hiányzott e egyáltalán a CS, ha nem játszottál sokat?
A CS egyáltalán nem, de a csapat és a társaság igen. Ez az egyetlen dolog, ami hiányzik a mai napig.

Mennyire vagy tisztában a hazai erőviszonyokkal?
Ki az akitől szerinted tartani kell a LAN-on? Szinte egyáltalán nem, van 1-2 név akit még régebbről ismerek, de az újakkal egyáltalán nem vagyok tisztában. Ahogy hallottam az n6, a Digestive és a stYle számítanak a legesélyesebbnek, gondolom tőlük kell tartani is :)

Milyen esélyekkel indul szerinted az ancients? Mik az erősségei (ha vannak) és mik a gyengéi a csapatnak?
Egyértelműen a tapasztalat lehet az előnyünk, és itt nem feltétlenül a CS-s tapasztalatra, hanem a csapatban játszani képesség, a hátunk mögött álló rengeteg éles meccs és a LAN-tapaszatat az, amit az előnyünkre fordíthatunk. Ugyanakkor biztos vagyok benne, hogy a hosszú kihagyott idő meglátszik majd mindannyiunk skilljén :P

Mit gondolsz az ancients LineUpjáról? Ki lesz a gyenge láncszem, ki lesz kirúgva LAN után?
A lineup szerintem tökéletes lesz egy gyorsan összeálló lanmixnek, mindannyian szívesen játszunk egymással és ismerjük is egymást, ezáltal mindenki tudja, kitől mire számíthat és feltehetően a nézeteltérések is elkerülhetőek. Ha szavazásra bocsátjuk, akkor gondolom Kodi, ő szokta magát önként kiszavaztatni a csapatokból :P

Vajon Npp pótolható e?
Határozottan nem. Npp fogalom, kérdezzétek csak jIMMy-t :P De azzal kell dolgozni amink van. Tudom, hogy Resisttel sem lesz gond :)

Hányadik lesz a csapat a LANon?
Igyekszünk a csúcsra érni! Majd meglátjuk, hogy sikerül :)

Nem aggódtok, hogy KODIAK részegen fog pókerezni péntek este?
Nem igazán, amíg a saját pénzét játsza el, azt csinál amit csak akar :) Viszont, jó tudni, ha iszik, szívesen áll ki verekedni bárkivel!

Szólj hozzá

interjú lan ancients