2010. már 11.

ancients interjú: Res1st

írta: _kodiak_
ancients interjú: Res1st

Az elmúlt időszakban milyen rendszerességgel CS-ztél?
Nem túl sokat, ha igen aztis a volt pv'team tagjaival és a bátyámmal, és ezt a jó szokásomat is februárban kezdtem.

Mivel foglalkoztál, ha nem CS-vel?
Főiskolával, munkával egy keveset meg ugye az elmaradhatatlan poker esték, meg a BGF bulik!

Hiányzott e egyáltalán a CS, ha nem játszottál sokat?
Nem nagyon, néha eszembe jutott, hogy milyen jó is volt, de egyáltalán nem terveztem, hogy én valaha LAN-ra megyek újra, főleg nem az OBi nélkül. (ami persze sokkal jobb mint az ancients! :D)

Melyik volt az utolsó LAN amin részt vettél és mikor?
Becup 2009, még augusztus végén, nagyjából rá 2-3 hétre hagytam abba a játékot.

Mennyire vagy tisztában a hazai erőviszonyokkal? Ki az akitől szerinted tartani kell a LAN-on?
Sok víz lefolyt a Dunán, épp annyi, hogy azt se tudjam ki kivel van és ki mennyire erős. Tartani kb mindenkitől kell, de szerintem nincs túl sok félni valónk.

Milyen esélyekkel indul szerinted az ancients? Mik az erősségei (ha vannak) és mik a gyengéi a csapatnak?
Velünk van a rutin és a tapasztalat olyan mennyiségben, amilyen 1 csapatnak sincs ma. A másik erősségünk pedig, hogy egy olyan gépezetbe kell beolvadnom, ahol mindenki tudja mit csinál és ami régen jól működött. (néha túl jól is... :D)

Mit gondolsz az ancients LineUpjáról? Ki lesz a gyenge láncszem, ki lesz kirúgva LAN után?
Nagyon jó felállás, de egyértelmű, hogy KODIAK lesz kirúgva, minden jel erre mutat, mivel már a saját nete se akarja, hogy cszzen. Sőt még szóba se hagyja állni velünk...

Vajon Npp pótolható e?
Simáááááááááááán! :D Játszottam már Npp-vel sok csapatban, ő egy rendkívűli egyinésig, aki mellett nagyon jó játszani. Én megpróbálom a játékommal hozzáadni azt a pluszt, amit ő a sajátos stílusával adott.

Hányadik lesz a csapat a LANon?
Nyerni megyek, mint mindig. Másért nincs értelme. :)

Nem aggódtok, hogy KODIAK részegen fog pókerezni péntek este?
Melyik asztalnál?! Megyek és elnyerem az összes Index-es pénzét!

Szólj hozzá

interjú lan ancients