2010. már 11.

ancients interjú: KODIAK

írta: _kodiak_
ancients interjú: KODIAK

Az elmúlt időszakban milyen rendszerességgel CS-ztél?
Nem cséztem szinte semmit, mert a gépem folyton lefagyott, a netem pedig óránként egyszer tuti megszakad. Cserébe sokat pókereztem stawinál, eljártam társaságba meg melóztam.

Hiányzott e egyáltalán a CS, ha nem játszottál sokat?
Kicsit hiányzott, de amikor bementem mixelgetni, az inkább kiábrándító volt (fagyás, szakadás, failmix) így inkább nem erőltettem. Publikon még rosszabb volt, mert mindenki spanolni akart hirtelen én meg inkább játszottam volna, úgyhogy azt hallgathattam, hogy mennyire rosszarc vagyok.

Melyik volt az utolsó LAN amin részt vettél és mikor?
Tavaly novemberben voltam a D-LANon. Hogy az hogy sikerült arra még talán emlékeznek egyesek :)

Mennyire vagy tisztában a hazai erőviszonyokkal? Ki az akitől szerinted tartani kell a LAN-on?
Be kell valljam sose gondoltam volna, hogy Tommo és Dn fogja azt a két csapatot irányítani akiktől tartanunk kell, de hát ez van, az ember feje felett eljár az idő. Nem mintha teljesen tisztában lennék azzal, hogy milyen csapatokkal kell számolni, de azt hallottam, hogy ők a jók.

Milyen esélyekkel indul szerinted az ancients? Mik az erősségei (ha vannak) és mik a gyengéi a csapatnak?
Szerintem az első komolyabb meccsen bepánikolunk, összeomlik Flav irányítása, összeveszünk a közénk férkőzött OBisokkal és kudarcot vallunk.

Mit gondolsz az ancients LineUpjáról? Ki lesz a gyenge láncszem, ki lesz kirúgva LAN után?
Azt mondják pókerben, hogy ha nem ismered fel ki a fish az asztalnál, akkor Te vagy a fish... De tuti az OBisokat rúgjuk ki, mert mi nem hibázunk... soha...

Vajon Npp pótolható e?
Npp meleg, hogy inkább egyetemre jár mint LANokra. Ennyit tudok mondani. Hozzáteszem, ha már beugró ember kellett, akkor Res1stnél jobbat nem is találhattunk volna.

Hányadik lesz a csapat a LANon?
Van esélyünk döntőt játszani, ha kicsit összekapjuk a védelmünket trainen... meg nukeon.... és dust2-ön... kétesélyes...

Szólj hozzá

interjú lan ancients