2009. már 06.

KODIAK Source vol. 1

írta: _kodiak_
KODIAK Source vol. 1

A KODIAK Source vol. 1 szokatlanul hosszú bevezetéssel kezdődik. Több apró dolog miatt alakult ez így. Először is találtam egy nagyon hangulatos bevezető zenét, a Man on fire című film egyik betétdalát, másodszor pedig a source nagyon új játéknak számított, és a grafikáját és a hangulatát, ami amúgy is lenyűgözött, mindenképp be akartam mutatni. Ez volt az egyik első komolyabb source film a nemzetközi mezőnyben. A hosszú bevezető minden jelenetét külön forgattuk le egy változó játékosokból álló kisebb stábbal (akik a film végén hosszasan görgő thanks to listában vannak). Volt úgy, hogy négyen-öten forgattunk, de volt hogy tizenketten is voltunk. Ilyenkor bementünk a smalla ventrire és én elmondtam, hogy milyen jelenetet kéne eljátszani és fogtam a virtuális kamerát, meg üvöltöztem, hogy "ACTION", a többiek pedig megpróbálták eljátszani. Egy-egy jelenetet sokszor felvettünk, amíg tökéletes nem lett. Majd ezeket a demokat én hosszas munkával kiszortíroztam és a source-ba épített camera smoothing-gal pontos kameramozgásokkal felvettem.

 

1:57

Magyarország, Norvégia Nationscup meccs. A LU a 2005-ös Clanbase Nationscupra a következő volt: goodwill, Young, prosyon, Gio, Deep, KODIAK.
Hárman képviseltük az ancients-öt, goodwill a dl-t, prosyon a hA-t, Young meg Isten tudja kiket. Az írektől és az angoloktól kikapva, de a franciákat, a spanyolokat és Norvégiát legyőzve harmadik helyen jutottunk tovább a csoportból, hogy hősies küzdelemben az első nyolcaddöntőben kikapjunk a svédektől.
 

2:08

A régi ancients (még bea$t-tel) egyik gyakorló meccse.

 

 

 

2:18

Anglia, Magyarország mérkőzés a ClanBase NationsCup-on 2005-ben. Sajnos szoros küzdelemben kikaptunk, és ezt a két fejest már akkor lőttem, amikor az angolok már kicsit kiengedtek. Éles helyzetben valószínűleg nem rohangálnék rá a fakapura awpvel, hátha bead két nozoom fejest.

2:25

Egy gyakorlómeccsen lőttem ezeket a fregeket még a bemelegítésben, de annyira megtetszettek, hogy beleraktam a filmbe is.

  

 

2:38

Ez valami edzőmeccs lehetett már az újabb (Pikis) felállással. Sloby talán benne sincs a vol. 1-ben, mert ő később csatlakozott csak a csapathoz.

 
 

2:40

Magyar mix ellen gyakoroltunk, ami nagyrészt az Eternity klánból állt. A meccset simán hoztuk, a végén még egy kis komolytalan shotgunozásra is futotta (6:30).

 
 

2:44

Ez is egy gyakorlás lehetett, de egy egész jó klán ellen. Sikerült elég felszabadultan játszanunk, így hoztuk is ha jól emlékszem.

 
 

2:53

Ismét egy Eternity mix ellen játszunk trainen.

 

  
 

3:20

Kodi a megérzésplayer belő a doboz mögé... Ez egy mixwaron történt, ahol kivételesen Pred4 is velünk sourceozott. Titokban reméltem, hogy bea$t helyett majd ő lesz az ötödikünk és otthagyja a CoD2 scenet, de sajna se kedve nem volt, se ideje a gyakorlásra. 

3:24

Ismét az említett (2:44) mixcsapat ellen pár körrel később lövök egy pár freget. Látszik, hogy még annyira nem szoktam meg a source környezetet, mert ahogy bemegyek a konkrétan előttem guggoló "Xear"-t észre sem veszem a lerakón. 

 

3:39

Ez is valami mixwar lehet. A K2 tag az akirával alapított 2v2 klánunk jelzése, amivel megnyertük a veszprémi 1.6-os 2v2 bajnokságot.

 
 

3:49

Egy jelenet az Anglia elleni Nationscup meccsről, még azelőtt, hogy elvesztettük volna.

 

 

3:54

Ace a cseh/szlovák Necroraisers elleni gyakorlómeccsről.

 
 

 

4:14

Elszánt norvégok sk-ját fogom meg bátran a már említett, nyertes Nationscup meccsen.

 

 

4:29

Szegény zp0-ék Eternity mixe ellen játszottunk prodigy-n. Valószínüleg azért, mert a CB mapok között volt akkoriban.

 

 

4:33

A hA ellen gyakoroltunk trainen. A GPS-re készülve.

 
 

 

4:37

Skillmix megint.

 
 

 

4:41

A legendás dignitas ellen játszottunk, könnyen lehet, hogy tétmeccset. Goldpush-hoz, a norvégok kiemelkedő source játékosához aztán volt szerencsénk Hannoverben a SEC-en, ahol kiderült, hogy ő és bsl együtt kezdtek játszani és sokáig element-tel és Naikonal egy klánban voltak.

 

4:45

Eternity ellen gyakoroltunk trainen. A taktika az volt, hogy egyedül terelek benn gránátokkal, amíg a többiek hatoson bújnak. Erős ellenállásba ütköztem, mivel a ct-k úgy gondolták, hogy négyen elnyomják a bennt rusht.  

 

5:05

Valami német mixxel játszottunk, de mi is foghíjjasan álltunk fel, hiszen valaki helyett proxymo ugrott be, aki alapvetően nem egy klasszis játékos, de egyszer-egyszer nagyon elkapta a fonalat. Megesett ugyanis, hogy egy CB meccsen (proxymo mint akire gyerekkori haverja be volt regelve hozzánk tartalék játékosnak) a legjobb német csapat ellen egyedül 30 freget lőtt és az egész CT oldalt hozta nekünk dust2-ön. Na de visszatérve a videó legjobb fregjéhez. 4v2 szituáció, a bomba nincs náluk, Gio mögöttem, deep felugrál a lyukba, ahol le is lövi Dr Prof, de amikor ráfordulna a sötétből érkezőre én már rálátok és ellövöm. 3v1 szituáció, Gio az ablakba ugrál, proxymo meg jön be sötétből, így a B lerakó 90%-át már fel is térképezték. Ekkor ugrott be, hogy csak a doboz mögött balra lehet az ellenfél. Azonnal reflexből odalőttem és a freg engem igazolt. Alig hittem el, hogy tudok ilyet lőni...

 

5:35

2005-ös Clanbase Nationscup. Az első meccsünk volt a franciák ellen ha jól emlékszem, és nagyon simán vertük őket.

 

 

5:54

n1ce-6ming (akkoriban 1.6 szkill) elleni presztízs-meccs.

 

 

 

4:45

Eternity (akik végül harmadikok lettek a WCG kvalin) ellen gyakorlunk. zp0 elmondása szerint az volt a terv, hogy sk-ban Deepnek adnak 5 ingyenfreget, de ő nem élt a lehetőséggel, így én csinálhattam azt, ami a legjobban megy nekem.

  

6:21

Franciák ellen a levezetésben, miután már nyertünk, egy kicsit kipróbáltuk milyen fegyverek vannak. Azóta is szégyellem magam emiatt a két beteg freg miatt.

 
 

7:18

Egy CB tétmeccset játszottunk, ahol Deep, aki az előtérben látszik is, egy ellenfél lelövése után kimúlt. Ekkor dobtam a háttérből egy szerencsés gránátot és lőttem bele a robbanásba egy rövid sorozatot csak úgy találomra 140-es pinggel. Az eredmény egész megnyugtató volt.

 

A levezetésben még talán egy érdekes frag volt, ahol megkéseltek. Egy ClanBase 2v2 ladder meccsen történt. Igaz, hogy a meccset megnyertük, de elnéztem a B védelmet és nagyon kellemetlen helyzetbe hoztam magam. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem akartam berakni a filmbe, de etiCAT rábeszelt...

Szólj hozzá

video counter strike kodiak source ancients