2008. júl 08.

XIII. Piki

írta: _kodiak_
XIII. Piki

Piki:

"A csapatba csak és kizárólag azért álltam be az elején, mert láttam benne motiváltságot/akaratot. Soha nem vonzott a barátkozás, soha nem éreztem egy csapatban sem "haverok" között magam. Talán az anci volt az első és az utolsó.
Soha nem telt el nap, hogy ne akartam volna Deep-be belekötni, ne nyúztam volna Szabit.....


Most meg mi van? Leülök játszani és magamért játszom, hátha úgy megy, mint rég. Azóta elő se vettem a Source-ot... Marad a Singapore-os LEGO játék számomra. Egy egyszerű, sokkal könnyebben kezelhető PC game... Nincs szükség orbitális pontosságra. Inkább szerencse, amit növel az adrenalin. Talán ebben volt a sikerem/sikerünk. Az elvárásom mindig ugyanaz egy team felé. A legjobb akarok lenni és ha egy csapat nem képes rá, akkor viszlát. Egy csapatban vagy van spiritusz ill. összetartó erő vagy nincs. Nálunk 5-ből 3 játékos szociális volt, nyílván tudja mindenki, hogy én nemvoltam/nemvagyok egy szociális játékos, az állatseregletemben érzem jól magam... (ismétlem önmagam kivétel az anci).

Talán ezért van az, hogy egy csapat lineupjára sem emlékszem a mostani 1.6-os team kivételével. Senki nem hisz nekem...
De nem tudok storyzgatni. A legjobb megmozdulásaimra emlékszem, a lanokat és embereket már majdhogynem elfelejtettem.

Nem tudom miért cseréltük le Gio-t. Bár emlékezet foszlányaimban a munkájára hivatkoztunk és arra, hogy néha igen feszült volt. Helyére Sloby jött, aki a legbiztosabb pont volt az összes csapatban, ahol játszottam. Magyarország legjobb kiegészítő gyöngyszeme, csapatösszetartó erő anélkül, hogy vezéregyéniség lenne. Akira ugyanez. Biztos pont, még ha annyi skillje sincs mint egy tüdőembóliás galambnak. Ráadásul ő a legnagyobb féreg stílussal rendelkező ember. Mivel köze nem volt a lövéstechnikához, ezért olyan helyekre bújt, ahol 1,5 évig kibírta volna hidegélelemmel egy 20 fős mentőosztaggal szemben. Kodi, a legnagyobb faszmáker, akihez valaha közöm volt. Ha sikerült volna felemelni a kislábujj körömről a célkeresztet, akkor a világ legjobbja lenne már (utánam). A legmeglepőbb húzások Deeptől születtek. Volt olyan szar, hogy sírtam és volt olyan jó, hogy ordítottam. Ez mindent elmond róla.

Erre mondják, hogy erősségek és gyengeségek egymásra találtak... Volt két köcsög offenziv játékos és volt három begyöpösödött nagymama stílusú. Tökéletes társaság a pályán.

Engem nem érdekelnek a csapaton belüli viszályok... Magasan leszarom ki mit gondol. Egy jó párkapcsolatban is van veszekedés, de utána élvezetesebb a "végkifejlet". Ez teljesen normális, aki azt mondja nincs veszekedés, az hazudik és retardált."

KÖVETKEZŐ RÉSZ...

Szólj hozzá

css counter strike wcg ancients piki