2010. már 21.

Készülünk: második heti összefoglaló

írta: _kodiak_
Készülünk: második heti összefoglaló

Sajnos egy héten maximum három alkalommal tudunk csak készülni és ez egyelőre nem tűnik elégségesnek. Fél szemmel néztük a dl vs Redstars meccset, hogy lássuk, hogy a magyar mezőny hol tart. Ez alapján akár esélyünk is lehet a LANon, bár péntek este sikerült 12:3-as előnyről is elbuknunk egy meccset. Ez már már a régi ancients teljesítményével vetekszik...

Res1st átvette az irányítást, miután Flav is és én is megpróbáltuk a csapatot vezetni. Be kell látni, ő most a legalkalmasabb erre a szerepre. Igaz, hogy mi jobban tudjuk, hogy kinek milyen poszt az erőssége, de Res1stben sokkal frissebben él az emlék, hogy hogyan kell egy csapatot vezetni, ráadásul sokkal több taktika és trükk van a fejében, nem beszélve arról, hogy talán jobban utál veszíteni mint mi. Ő még nem szokta meg...

KuLi zongora koncerttel szórakoztat minket amíg az este hét órás gyakorlásra be nem fut mindenki. Ráadásul megtalálta a zoom szenzijét és egyre többet fregel annak ellenére, hogy úgy lő mint egy egyponthatos és nem is hajlandó leszokni erről...

Nekem bemelegítések jól mennek még mindig, igaz demót mostanában nem veszek... Az egyik meccsen élesben lőttem egy fejest füstön át, igaz véletlen volt, de jól esett. Valamelyik ellenfelünk megjegyezte, hoyg én voltam a példaképe, aztán kifejtették, hogy most már öreg vagyok, béna és dagadt. Persze tőlük is kikaptunk. Sandrát hallgatok, hogy kikapcsolódjak, mostanában ez segít...

Flav kezelhetetlen. Nehezen viseli, ha irányítják. Túl sok kreatív ötlete van, de azért szeretjük.

Stawi leszarja, de azért lelő jó pár embert.

Nehéz hét áll előttünk, hiszen úgy néz ki, hogy csak egy napot fogunk tudni gyakorolni együtt öten. Annak fényében, hogy jövő hét utáni hétvégén lesz a LAn ez egy kicsit aggasztó. Én még bízok abban, hogy egyszer csak bekattan valami és elkezdünk folyékonyan értelmesen játszani, nem küszködve zötyögősen. Be kell valljam, hogy egyáltalán nem keserít el a tény, hogy nem igazán nyertünk meccset még. Kis alázatot tanulunk egyelőre, ez mindenképp jellem fejlesztő...

Szólj hozzá

lan gyakorlás ancients