2009. nov 22.

Mi az amit KODIAK tud és mi az amit nem

írta: _kodiak_
Mi az amit KODIAK tud és mi az amit nem

Évek óta kapok leveleket css játékosoktól, cs 1.6 rajongóktól, klánvezérektől, kezdő fps megszállottaktól, mindenféle témában. Lehet azért, mert már nem játszom aktívan, vagy mert újra és újra ugyanazok a kérdések merülnek fel, de egyre nehezebben veszem a fáradtságot, hogy megválaszoljam ezeket a leveleket. Inkább úgy döntöttem, összeszedem a leggyakrabban feltett kérdéseket egy kis csokorba és egyszerűen csak belinkelem majd, ha valaki megkérdezi.

 

Kezdjük a célkereszt dilemmával: 

Tisztelt Kodiak!
1-2 kérdésem lehetne majd?
Néhány 1.6-os videóban az AWM-nél volt célkereszt, azt hogyan lehet előhívni?

Ez egy HLTV bug. Sok alapanyag (frag) csak HLTV demókon van meg, nagyobb compo gépes tornákról például, vagy olyan alkalmakkor amikor nem vett az ember demót. A HLTV demókban pedig, ha valakinél awp van és nincs bezoomolva akkor megjelenik egy kis célkeresztet, amit természetesen a játékos a saját képernyőjén nem lát.

Hello. Lenne egy kérdésem . meik console parancs az h amikor lősz ne húszógyon szét a  célkereszt .
https://www.youtube.com/watch?v=EAyhnH-BWUg ebbe a movietedbe láttam.

Nos erről lehet, hogy az alkotót kéne inkább megkérdezni, de nekem az a tippem, hogy ez is egy sourceTV felvétel és azért nem ugrik szét a célkereszt lövésnél. A játékban ilyet nem lehet előhozni.

 

Második helyen áll az msn téma: 

En 1 rajongod vagyok a sok kozul es szeretnek veled reszletesebben beszelni esetleg ha megadod a steam ID-d vagy msn vagy skype akkor nagyon orulnek varom a valaszod

 

Szia légyszi vegyél fel msn re xyz@abc.com
ÉLETMENTÉSRŐL lenne szó

 

Én a legnagyobb ancients rajongo vok...szerintem ez hülye kérdes mert ugyse fogod...de megtudnád adni az msn cimed?

 

Figyelj, szeretnék beszélni veled, elég fontos a téma, és muszály vagyok megkérezni egy hozzáértö embert is. Kérlek keress meg MSN-en.  


Negative. Nem használok msn-t, de főleg nem veszek fel totál ismeretleneket. Anyukám erre tanított. Ugyan ez a helyzet a steam-el (és a skype-al), csak olyanokat veszek fel akiket ismerek, vagy együtt szoktunk játszani. Ha bárkinek bármi kérdése van kérem, hogy emailt írjon a kodiak kukac indexvideo pont hu címre.

 

KODIAK nem ért a cfg-khez: 

fogsz még 1.6 ni ???
Nekem meg van Col WArden configa és azt szerteném kérdez ni hogy egy config mit is tartalmaz ???

Nem tudom pontosan, sosem ástam bele magam a cfg-k rejtelmeibe. Nem is nagyon használtam mást mint hivatalos verseny GUI-kat. (CEVO/CPL/GPS/BECUP) 

Szia! Bocsi hogy ilyenekkel zavarok, de lenne egy pár kérdésem ha nem baj... Gondolom értesz a csében az FPS-beállításához... Ha igen akkor pls segíts!!! Sok dolgot tudok én is ezzel kapcsolatban de nem igazán megy... A célom a 100 FPS elérése. Persze most cs 1.6-ról van szó. Első: egyáltalán LCD-n be lehet-e állítani vagy nem mert tudom hogy sok köze van a monitor képfrissítéséhez...??? De van itthon CRT-m is aminek a maxképfrissítése 85hz szal én abból is max 85 FPS-t tudok kicsikarni.

 

Szia KODIAK!
Bocs,hogy zavarlak de csak egy olyan kerdesem lenne,hogy neked atlagosan
mennyi fpsel tolod a CSSt?ami kb az atlag?mert szeretnek olyasmi gepet
mint neked és te véleményed szeretnem kerni hogy a CSS hany fpstol
jácható kényelmesen?

 

Az fps beállításokhoz sem nagyon értek. 1.6-ban is és sourceban is törekedtem arra, hogy olyan gépen játsszak amin nagyjából megvan a 80-100 fps (olyan stabil 70 körül már élvezhetően játszható a css is), így sosem kellett cfg trükkökhöz folyamodnom. Annyit szoktam csinálni, hogy css-ben a shadow detail-en kívül mindent low-ra rakok a video optionsban. 

 

KODIAK nem ért a számítógépekhez

Lenne egy kérdésem.
Meg vettem a souce-t és 10 fps van a játékban :s (mindent minimumra raktam )
Nem rég vettem a gépem
intel celeron 1.8 proci , 1.5gb ram , és egy GIGABYTE 945GCM-S2l alap lap
intel r 82915g express chipset family videó kártyám van (128)
Egy 4 éves gépen is ment a game. Drivert cseréljek vagy, direktX-t?
Lehet hogy, új videó kártya kellene ?
Vagy meg oldaná a helyzetemet egy fps cfg.
Várom a válaszod

 

Segítségedet szeretném kérni source ügyben! Az lenne a problémám, hogy feltelepítettem a CS:S-t és nem akar elindulni! A játék eredeti, steamen vettem meg! Amikor elindítom a játékot bejön egy fekete képernyő és el is tűnik szal méga a menüt sem tölti be nekem! Mondták már h telepítsem az xp-t ujra és akkor menni fog, de nem igazán szeretném, hiszen régebben ment ezen is illetve rengeted dolog van a vinyómon és sajnos nincs is megosztva... Esetleg nem tudod mi lehet a probléma?

 

azt szeretném megkérdezni, hogy nem tudod véletlenül miért van az, hogy van 30/3 mb/s-es internetem az UPC nél és az esti csúcsforgalomban meg hétvégente nem tudok cs-zni mert laggol, a pingem felszökik 100 fölé.... 

KODIAK szinte semmit nem konyít az informatikához. Fogalma sincs arról hogy melyik alaplap jó, milyen chipset-et érdemes használni, mi okozhatja a choke-ot, vagy melyik a legjobb internetszolgáltató. Keressetek meg egy szakembert vagy hívjátok fel az internet szolgáltatótokat, ha ilyesfajta problémáitok adódnak.

 

KODIAK nem tud jó játékossá változtatni

Nagy rajongódvagyok és azt szeretném kérdezni tudnále segítenihogy jobbban mennyen a a cs 1.6 al való játékom.

 

Arra szeretnélek téged kéri hogy taníts engem Sourcozi,hogy én is eljutthassak olyan szintekre mint te!

 

Láttam a videódat,hogy felkészítettél egy amatőrökből álló csapatot a D-lanra, és az lenne a kérdésem,hogy segítenél-e a mi csapatunknak,hogy jobbak legyünk.Mi 14-15 évesek vagyunk és még van elöttünk jó pár év amit cs:s-ezésre tudunk fordítani és mi szeretnénk olyanok lenni mint a nagyok :D Szóval mi nem azt szeretnénk tőled hogy lépj be hozzánk és velünk játssz,hanem hogy taníts minket. :)
 

KODIAKnak nincs sok szabad ideje, ami van azt pedig nem akarja mások okítására fordítani, nem is érdemes ez ügyben levelet írni neki. Különben is, ha valaki igazán jó lesz azt magának kell elsősorban elérni. Az igazi tudás az az amit az ember a saját tapasztalatai alapján szerez meg.

 

A filmkészítés elsajátításához minden adott az interneten

azt szeretném kérdezni hogy milyen programot használsz a videóid készítéséhez.a klánommal már szeretnénk egyet csinálni csak úgy szórakozásból mert hát nem vagyunka legjobbak de nem ma  kezdtük:D

Én Adobe Premiere Pro-t használok a videó vágáshoz ennek a használatát el kell sajátítani mielőtt az ember nekivág egy ilyen projectnek, de a folyamat, hogy hogyan kell egy CS demóból videót készíteni nagyon könnyen megtalálható a neten. A teljesség igénye nélkül pár link: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

 

Nem, nem játszunk

Hello egy wart szeretnénk ellenetek megnézzük hol állunk kérlek írj

 

Ha jól tudom nem nagyon szoktatok csapattal játszani de ha valamikor összejönne nem játszhatnánk ellenetek?


1.6 al jatszom enis,jo lenne jatszani veled mikor van szabad idod :D


ja és em jösz föl egyszer játszani egyet ; ) ??
előre is kösz
az IP: xx.xx.xx.xx  (amúgy 1.6 :D )

Ha mindig azt csinálnám amihez kedvem van, akkor nem lenne kizárt, hogy egyszer egyszer benéznék cszni vadidegenek közé, de mivel nem ez a helyzet, így maximum akkor tudunk egy szerveren játszani, ha publikon összefutunk (nagy ritkán LnD néven szoktam játszani) vagy ha egy LAN-on összesorsolnak minket.

 

A Google a barátod


még egyenlöre tört a sourcem.
pár kérdésem lene.
honan tok hozá letölteni cfg , guit , meg hogy tudom elö hozni a consolt emrt sehogy sem sikerül.
elöre is köszönöm.

Néha megdöbbentően triviális dolgokat akarnak tőlem megtudni a levélírók. Ilyenkor sosem értem, hogy miért én vagyok az első akinek írnak? Mért nem kérdezik meg a haveroktól, vagy néznek utána a neten...

 

Hanyas vagy?

szia KODIAK azért kerestelek fel mert érdekelne, hogy mekkora felbontásban játszol mekkora xhairrel és dynamiccross (0,1)? cl_crosshairusealpha (translucent 0,1)? cl_observercrosshair (0,1)? és még a crosshairalpha érdekelne minél előbb válaszolj köszönöm

Sok levelet kaptam azzal kapcsolatban, hogy milyen konfihurációval játszom milyen egerem van hanyas a senzim stb. Ezek nagy része benne a cfg-mben ami letölthető erről az oldalról, de ami nincs a cfg-ben azt leírtam ide:

Adatok:

Név: Török Balázs

Született: 1979.03.09

Foglalkozás: Mozgókép szerkesztő

Munkahely: Indexvideo.hu

Nemzetiség: Magyar

Lakhely: Budapest

Konfiguráció:

Alaplap: nem tudom

Processzor: Intel Core2 6600@2,4GHz

Memória: 3 GB

Videókártya: x800xt

Monitor: Samsung 226BW

Általános felbontás: 1680x1050

Célkereszt szín: zöld

Mousefix: van

Célkereszt méret: small

In game sensitivity: 2.5

Steam ID: STEAM_0:1:816027

Egér: ms intellimouse 1.1a

Egéralátét: qck+

Billentyűzet: basic logitech

Fejhallgató: Sennheiser pc160sk

Operációs Rendszer: Windows Xp

Internet kapcsola: DigiKábel

 

És végül

 Mi a rákfene az a Blood Bowl?

 A Blood Bowl egy körökre osztott stratégiai játék, egy fantasy világban játszódó amerikai foci szerűség. KODIAK mostanában ezzel játszik mindenféle öreg emberek ellen.

Szólj hozzá

css cs counter strike kodiak